Keep on walking!

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Fråga hästen! - 26 juni 2010 15:57

Det blev ett fel i frågan:

Vilka är mina bästisar?

a)Lollo,Sara och Molly

b)Ellen.Johanna och LYDIA!<33

c)Violetta,Josse,Tilda

Av Fråga hästen! - 26 juni 2010 15:50

Jaha idag har vart värsta jobb dagen ever det som störde mejj mest var att på radion sa dom: Jaha dom flästa ligger och slappar i soffan i dah!



Jag ba:

Nee!!


Jaja!


It is me ^^

Just nu sitter jag och redigerar bilder och har nästan packat klart ;P<33

I morrn drar Sprund ;O

Kmr sakna henne sjukt mkt!!!



Men har ju Chiva<33

Puöss på er<33

Kke kmr ett till inlägg senare!


Fråga!


Vad gjorde jag idah som var så jobbigt och tog ca 4 timmar?


a) Lekte me kattungarna!

b)Låg i soffan och slöa!

c) Simma

d)klippt gräset!

---------------------------------

Sry första frågan blev för lite som var me så vinnarna är!

1 som blev 2 böcker! Är Johanna Larsson Grattis Jojjo du får dom böckerna ngn gång!

2. som blev en bok ;( Är Ellen Larsson Grattis Ellen du får dom böckerna ngn gång!<33

Av Fråga hästen! - 26 juni 2010 00:34

Heej! Ny fråga: Vad heter mina två bästisar?



a)Elvar och Erna

b)Emma och Elvira

c)Sara och Louise

d)Johanna och Ellen



Ni kan vinna en överraskning!<33  


Snart kke ngn måste dra ;(

Ne vet ej vad jag pratar om (helt borta)


Har väll en socker kick ^^




Love oh Love uu!   


Fall ni undrar ngt om mina djur så är det bara att kommentera!

Jag har lovat mejj sj att göra en ny fråga för varje gång jag bloggar ;)<33


3 frågor idah!!



Love mee!


Jag vet lyssnar för mkt på musik ^^


Love oh Love!!



Ellen har skaffat blogg! : www.hundtjejjen.bloggplatsen.se

Jojjos blogg: www.lovesmiles.blogg.se

Titta!! ;P<33


Men snart måste jag dra ;(


Men kke syns imorrn!<3


Puöss på er<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Felicia och är ägare till Chiva!
Jag älskar: Bella,Jojjo,Molly,Lyddan,ridning,dans och sång! Just nu tränar jag på Gabriellas sång för att kke kunna spela upp den nästa år på skolavslutningen ;o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ge mejj!


Ovido - Quiz & Flashcards