Keep on walking!

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Fråga hästen! - 25 juni 2010 23:15

Heej!<33  

Ne nu ä jah bara trökig som skriver hela tiden!<3

Men lixom vah ska jah göra??

Ne nu kmr en film som kke kan göra er glada ;P<33

&hl=sv_SE&fs=1&">&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">

<33

Av Fråga hästen! - 25 juni 2010 22:58

Heej!

Nu sitter jag här hos Jojjo med Ellen och Jojjo!<33

Yeh vi är bäst vi sitter vi datan och äter Chips ;P

Ellen severar mejj och Jojjo<33

Yeh!<33

Jag vet jag är trökigast!

I morrn ska jag tjäna pengar ;P

Mony mony mony must be funny<33

Hjälp vad tjock jah känner mejj!

Gick sådär me Sprund idag men hon drog iväg ett par ggr mamma red Chiva idah gick sådär <33

Men nu har jag nästan packat klart inför nästa vecka ;)

Vi lyssnar på Lena ;P

Jaha har inte fått över filmerna från tävlingen te min data ;P<33

We are best!<33

Sprund is not best but Sprund<33 ;)



A Love story<33

Kke ses nästa vecka på sjöis? ;P<33

Jaja!<33



Nu måsta bara Sara komma!

Lyddan och jag ska ta extra fina bilder när jah får min systemis!<33

Hehhe!<33


Ne nu kke jah ska göra ngt annat får se vad!<33

Men ni måste bara svara på frågan annars kke ni inte vinner ;P


Jag vet min stavning ä sämst!<33

Hehhe vi sitter och bara chillar!<33



Love oh Love!<33



















Dagens fråga:



Vilken artist vann mello i år?(i nogre altså)


a)Johanna från island

b)Lena från tyskland

c)Anna från sverige!


Vi får se va ni vinner ;P



Men nu får vi se fall jag kmr te bax senare ;P


Men KOMMENTERA<33



Pössar oh kramar från skara (sköjja)


Gubbe oh käring välkommen te väring!<33


Gla midsommar!<33  

Av Fråga hästen! - 25 juni 2010 09:50

Heej!

Sry har inte vart inne på ett bra tag!

Men har lixom haft ganska mkt att göra för nu måste jag packa och idah är det midsommar!<33

Mamma fyllde år igår ;P

Hon fick ett "present kort" av mejj en golfvagn av Linus Rosa golfbollar av Linus en sop kvast av Mormor En blommbukett av Karin och Alex trägårds möbler av mormor och en stekpanna av mormor ;P<33

Jaja jag fick godis ;P

Men mormor gav lite mkt mat till Hilda gissa hur jag såg det!;)

a)Hilda gick till dörren

b)Hon bajsa inne

c)Jag trampa i spyan!


Man kan vinna:


1:a pris 5 pollux böker ;)

2:a pris 3 böker

3:a pris 1 bok

4-5:a pris en kram<33



Hehhe!

Jag älskar kramar<33  



jaja jag vet jag ä trökig!

Men det ä en som säger att hon har haft siffran efter 5 me en gubbe som heltplötsligt kom in ._.'

Ne jag vet låter VÄLDIGT konstigt men nu ska jag gå ut och rida Sprund<33



Puöss på er<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Felicia och är ägare till Chiva!
Jag älskar: Bella,Jojjo,Molly,Lyddan,ridning,dans och sång! Just nu tränar jag på Gabriellas sång för att kke kunna spela upp den nästa år på skolavslutningen ;o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ge mejj!


Ovido - Quiz & Flashcards