Keep on walking!

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Fråga hästen! - 21 juni 2010 23:25

Heej!<33

Jag har sålt mobben ;) Nu har jag 1200 o ngt ;)

Sedan ska jag städa Mikas bil på tor och sedan klippa gräset på lö sedan ska jag sälja lite mer saker ;P

Ellen ligger och sover men hon ville att jag inte skulle läsa -.- så jag fick ta datan -.- Men men då kunde jah ju underhålla er<33

Nästa vecka drar man till sjöis dåh!<33

Ska rida me Jojjo som ä stolt ägare till en systemis ;P

Nu ska snart Fillan nanna kudde ;p

Men idah så har jah vart me Jojjo oh Ellen oh köpt systemkamrea till Jojjo och sedan drog jah oh Ellen te frissan och jah toppa lite sedan så åkte vi te Jojjo och bada hos Helen och Alf! Sedan följde Ellen me mej hem och imorrn blire gå upp 8 och äta sedan dra ut i stallet och fixa pollarna och rida till Jojjo<33

Sedan måste jag fixa filmerna från binneberg te min data ;P

Annars händer inte så mkt ;)

Jaja nu ska jag inte trötta ut er och skriva så mkt ^^

Go natt<33

God natt sov gott älskar er<33 Puöss!<33


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Felicia och är ägare till Chiva!
Jag älskar: Bella,Jojjo,Molly,Lyddan,ridning,dans och sång! Just nu tränar jag på Gabriellas sång för att kke kunna spela upp den nästa år på skolavslutningen ;o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ge mejj!


Ovido - Quiz & Flashcards