Keep on walking!

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Fråga hästen! - 9 juli 2010 18:03

Heej!

Dagen har väll vart sådär ;s

Först så var jag själv hemma så jag tog frukost och satt vi datan och gjorde kläder ;s

Sedan så kom mamma hem!

och vi åt lite ;p

Sedan så bada jah ;)


Och sedan så fick jag lite musik av mamma^^

har MASSA barn låtar ^^

Sedan så satte vi på munkorgen som mamma köpte idag på Chiva<33

Och så fixa vi lite och när jah skulle visa Chiva att man facktiskt kan dricka me den så gick ja tid och det låg en död kråka i vattnet ;''O


Och jaa jag skrek!!

Men sedan fick jag lyfta bort den me hjälp av en spade självklart ;O


Men sedan bada jah me Hilda ;)


Och sedan så prata jah me Bella femtio elva ggr! ;)


Och hon ska komma nästa lördag ;)<33



Nu sitter jag och äter för att sedan kunna gå ut te hästarna och rida lite ;)

Igår på hoppträningen va jah nära på att ramla av flera ggr ;''o<33

Och Chiva ömmar ifram så snart kke hon får fång drf måste jah hårdträna ;o


Idag vet jah inte ricktigt va jah ska träna på men snälla kommentera! ;o


Som ni ser har jah inte många besökare ;(


Bella+Jah=Nästa lördag ;)

Jojjo+jah=på onsdag i stockholm<33

Chiva+Jah=idah! ;)



Nee nu ska jah inte trötta ut er mer!



Ha det bäst som en häst på en fest me en präst som dansar som en pest med en väst!



Jah vet har dålih humor men de får ni stå ut me! Bjuder på en film och bild:  Ignorera det sträcket!

  Vet tråkig bild men kunde inte ladda upp den andra ;''o

Hej då!<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Felicia och är ägare till Chiva!
Jag älskar: Bella,Jojjo,Molly,Lyddan,ridning,dans och sång! Just nu tränar jag på Gabriellas sång för att kke kunna spela upp den nästa år på skolavslutningen ;o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ge mejj!


Ovido - Quiz & Flashcards