Keep on walking!

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Fråga hästen! - 8 juli 2010 23:26

Heej!

Min dah har vart lite upp och ner vänd ;s

Jag vakna och typ va AS trött och gick ner i källarn i mitt rum ;o

Och visa mamma hur jag bruka sova så råka jag somna om ;s<33

Men men...

Jag vakna 2 timmar senare och sätter mej vi datan och äter frukost! Sedan så åste jag fixa i mitt rum -.-

Men sedan satte jah mejj vid datan när jag sortera pennor och sedan prata jah me bästa Bella<33

Sedan drog jah in till stan me mamma!<33

och först gick vi till japan foto och hitta två möjliga systmisar men får fortsätta spara ;)

Sedan gick vi och kolla i olika affärer sedan så gick vi in på hem och hobby och titta på skrivbords underlägg och gardiner hitta ett as gulligt skrivbords underlägg som vi ska köpa imorrn<33

Men sedan gick vi vidare och titta i olika affärer och köpte en hel kasse me turkosa saker ;p

Sedan så kände vi oss hungriga så vi gick till mc'donalds och tog varsin 10 kroners hamburgare och en liten cola zero att dela på sedan varsin glass;)

Men efter det åkte vi hem och åt igen ;o

och jag sov lite sedan åkte jag på träning och gick väll så drä först va jah as trött sedan så bråka Chiva hela tiden ;(

Men men det ä bara att ta nya tag ;)

Nu sitter jag och pratar me Bella!


Hon: När jag ä 18 ska jag flytta te norge!

Jah: Vrf? Ska du överge sjöis? jag trodde du skulle bli ledare där ^^

Hon: Jah skojja! Jag ska ta över sjöis när Henning dör och du ska va överste ledarn!

Jah: Yhe får man ta me en polle?
Hon:Ja!


Ne nu ska jah se vem som har kommenterat min blogg medans jag har skrivit (BELLA^^)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Felicia och är ägare till Chiva!
Jag älskar: Bella,Jojjo,Molly,Lyddan,ridning,dans och sång! Just nu tränar jag på Gabriellas sång för att kke kunna spela upp den nästa år på skolavslutningen ;o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ge mejj!


Ovido - Quiz & Flashcards